Bovendien wat gisteren relevant is hoeft vandaag niet meer te werken, en wat voor het ene bedrijf wel werkt is voor het andere bedrijf nutteloos. Daarbij gaan de ontwikkelingen razendsnel. Dat is een van de redenen dat je jou SEO voortdurend in de gaten moet houden en vaak aandacht moet geven en moet aanpassen naar de juiste strategie. in 2023 gaan deze ranking factoren nóg belangrijker zijn;
De ranking factoren zijn te verdelen in 3 categorieën: Autoriteit, Content en Techniek. Ieders met hun eigen belangrijke ranking factoren.
én uiteraard is het hebben van negatieve factoren, zoals black-hat technieken, Fake links of spam links, duplicate content een absolute NO-GO als je wit scoren.
wil jij nou dieper induiken in de wereld van ranking factoren, dan kun je in dit artikel (Engels) een redelijk complete lijst vinden van ranking factoren. First Page Sage deed in dit artikel ook al eens uitgebreid onderzoek naar ranking factoren, en kwamen tot de volgende chart:
bron: https://firstpagesage.com/seo-blog/the-google-algorithm-ranking-factors/
Premium Online zorgt voor al haar klanten dat de meest belangrijke SEO factoren zoals de juiste techniek, SSL-certificaat, Snelle Premium Hosting, Browser Cache, geautomatiseerde gecomprimeerde afbeeldingen, XML sitemaps en nog veel meer al bij voorbaat goed geregeld is in je website! Interesse? Neem contact op.
Eerder dit jaar kreeg menig marketeer de schrik van zijn/haar leven, Google kondigde namelijk officieel aan dat vanaf 29 september…
Nog geen week geleden werd de grootste Google update in vijf jaar tijd aangekondigd, de BERT- update. Deze update in…
Het is inmiddels al geen geheim meer, dat de klant zich steeds meer verplaatst naar online marktplaatsen. Uit onderzoek is…