• Via een mobiele app meldingen ontvangen van bezoekers die je chatfunctie gebruiken
  • Supermakkelijke installatie, zowel voor je webbouwer als voor jezelf op je telefoon
  • Als je meerdere websites hebt kun je makkelijk meerdere gratis accounts aanmaken
  • Zet de chatfunctie in je bedrijfskleuren op je website
  • Chatfunctie volledig beschikbaar in het Nederlands
  • En nog veel meer!

Het beantwoorden van vragen via je smartphone is extra interessant voor veel ondernemers die vaak onderweg zijn of aan het werk (en niet achter een computer zitten).

Website chatfunctie

Een voorbeeld van integratie van Smartsupp hebben we gemaakt op onze eigen website. Er zijn al verschillende partijen geweest die ons per chat hebben benadert voor informatie om wellicht een nieuwe website te laten maken.

Er zijn ook enkele interessante premium betaalde features aanwezig. De betaalde varianten zijn beschikbaar vanaf 8,- per maand.

  • Bezoekersopnamen (je ziet dus hoe een bezoeker op je website navigeert en wat hij/zij doet)
  • Koppeling met Google Analytics
  • Optie om de chatbox te verbergen indien offline
  • En nog veel meer!

Chatfunctie geschikt voor alle bekende CMS systemen

Er zijn eenvoudig te installeren plugins voor WordPress, Magento, OpenCart, Prestashop, SEOshop, JimDo, Epages, Shopify en ga zo maar door.  Ook maakt het niet uit of je nu een Andriod telefoon hebt of een iphone met IOS, er is een app en een duidelijke handleiding aanwezig voor beide.

Wat heb je als ondernemer aan een chatfunctie op je website?

Er zijn genoeg voordelen te benoemen om vandaag nog een chatfunctie op je website te installeren:

  • Laagdrempelig
    • Het invullen van een contactformulier of het bellen van jouw bedrijf is een behoorlijke drempel voor een potentiele bezoeker. Het eerste contact via chat is laagdrempelig waardoor je al snel in contact komt.
  • Leerzaam
    • Daarnaast zijn de vragen die je krijgt via de chat erg leerzaam. Je zou de meest gestelde vragen ook kunnen verwerken in de inhoud van je teksten.
  • Makkelijk
    • Het is ‘de makkelijkste manier om in contact te komen met je klant. Met Smartsupp kun je de berichten op je telefoon laten binnenkomen, zodat het net als WhatsApp werkt. Uiteraard kun je ook op je computer berichten beantwoorden.

De ultieme reden voor een realtime chatfunctie op je website is natuurlijk je omzet verhogen. Je verhoogt immers de kans dat een klant uiteindelijk voor jou gaat kiezen. Dat willen we toch allemaal?

Klik hier om naar de website van Smartsupp te gaan

Gerelateerde artikelen

Misschien vind je deze ook interessant

iDeal 2.0 voor Woocommerce WordPress

iDeal 2.0 voor Woocommerce WordPress

Wil jij je klanten op je webshop een nog snellere en verbeterde betaalervaring bieden? Kijk dan eens naar de mogelijkheden…

Wat betekent de BERT update voor jouw vindbaarheid in Google?

Wat betekent de BERT update voor jouw vindbaarheid in Google?

Nog geen week geleden werd de grootste Google update in vijf jaar tijd aangekondigd, de BERT- update. Deze update in…